Dedícate a la Salud. EDIC

Oficina Seguro Social de Caguas cerrará temprano

A partir del 15 de agosto del 2011, la oficina del Seguro Social en Caguas prestará servicios al público de lunes a viernes desde las 8:30 a.m. hasta las 3:30 p.m., una reducción de media hora diaria.

“Aunque las horas laborales de los empleados no cambiarán, la reducción de una media hora en la prestación de servicios al público nos permitirá terminar las entrevistas con las personas presentes en la sala de espera sin tener que pagar a los empleados por tiempo adicional.

El Congreso aprobó un presupuesto para el Seguro Social de cerca de $1 billón menos de lo que el Presidente había solicitado para el año fiscal presente.

Esto hace imposible que paguemos la cantidad de horas adicionales que se necesitan para prestarle servicio al público como lo hemos hecho hasta el presente”, se informó en un comunicado de prensa.

La mayoría de los servicios del Seguro Social no requieren una visita a la oficina local.

Por ejemplo, aquellas personas que quieran solicitar los beneficios, cambiar o inscribirse en el servicio de depósito directo, solicitar un duplicado de la tarjeta de Medicare, obtener una carta de ingreso o hacer saber que se mudó o cambió su número de teléfono, lo pueden hacer por Internet en www.segurosocial.gov o marcando el número telefónico gratis: 1-800-772-1213 (TTY 1-800-325-0778).



Compartir en Medios Sociales
 

Comentarios  

 
0 #17 Robby 16-01-2016 03:05
จะเข้าคลุกคลีภา ยใน Youtu.be งานถกเถียงคัดค้ านงานผูกขาดสิ่ง ของอเมริกันเนติ บัณฑิตยที่ประชุ ม Youtu.be เฉพาะมาหาบรรลุร ุ่งขึ้นหลังจากง านข่าวสาร https://Youtu.be/lK47xfQr9dU ค่าครองชีพและคุ ณควรพันธนาการวา งเพราะว่าล่อใจก รณีจดจ่อ Youtu.be ถ้าแม้จะประกอบด ้วยเนื้อความวุ่ นวายที่เจ้าแนบไ ปพร้อมด้วยวัตทุ กวันสิ่งของเจ้า หล่อน
Citar
 
 
0 #16 Katrin 17-12-2015 12:49
Greetings! I've been reading your website for a long time now and
finally got the bravery to go ahead and give you a shout
out from Atascocita Texas! Just wanted to mention keep up the
great work!

Feel free to visit my web site; Useful Site
Citar
 
 
0 #15 Arnoldo 10-12-2015 22:38
This is a very good tip particularly to those new to the blogosphere.
Simple but very precise info… Thanks for sharing this one.
A must read post!

Also visit my web blog ... consumer data
Citar
 
 
0 #14 Bridgette 16-11-2015 03:16
Hey just wanted to give you a quick heads up and let you know a few
of the pictures aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different web browsers and both show the
same results.

Here is my web blog Edmonton Onling Marketing Company
Citar
 
 
0 #13 Maggie 13-11-2015 00:53
Hi! I could have sworn I've been to this website before but after checking
through some of the post I realized it's new to me.
Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back frequently!


Feel free to visit my web page ... local searches
Citar
 
 
0 #12 Jeremy 13-11-2015 00:25
Hi it's me, I am also visiting this site regularly, this web site
is really good and the viewers are genuinely sharing pleasant thoughts.



Also visit my web-site: local search uses
Citar
 
 
0 #11 Julieta 12-11-2015 02:02
Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is fundamental and everything.
But imagine if you added some great graphics or video
clips to give your posts more, "pop"! Your content is excellent
but with pics and video clips, this site could definitely be one
of the greatest in its niche. Terrific blog!

Here is my weblog law care service
Citar
 
 
0 #10 Madie 12-11-2015 01:53
Saved as a favorite, I really like your blog!

My website: Lawn Maintenance Winston Salem
Citar
 
 
0 #9 Mickey 05-11-2015 11:43
It's wonderful that you are getting thoughts
from this piece of writing as well as from our discussion made here.


my web site: local business
Citar
 
 
0 #8 Ronnie 05-11-2015 11:43
What's up to every one, for the reason that I am in fact
eager of reading this website's post to be updated on a regular basis.

It contains good material.

Here is my web-site: Toronto Local SEO Service
Citar